igång med skolan

Kommer att uppdatera sämre nu, för skolan har ju börjat. Tur att mina läsare stannar kvar ändå ^^ Nu när skolan börjat så tänker jag engagera mig. Tänker höja alla betyg och tänker plugga hårdare. Och då håller vi ju med på med media halva tiden (!) och det är ju grymt kul!

Idag fick jag göra lite som dom gjorde igår. Intervjuade en klasskompis och var alltså reporter. och sen fick vi skriva och göra reklam till lite olika produkter. Sen fick vi göra en tidning på datorn m.m 

I morgon är det dags för min grupp att gå ner till fotostudion. I morgon ska vi även få prova på och liksom göra en nyhetssändning i "tv". En ska få filma, en hålla i microfonen, och en ska sitta framför kameran och läsa en färdig text. Gryyyyymt kul ju! :D


Eftersom jag lägger energi på skolan nu så kommer jag inte orka blogga.



Kom ihåg mig?