Feels good to be back

Skönt att ha kommit hem igen! Är obeskrivligt underbart att få sova i min underbara säng igen!
Jag var borta i exakt 2 veckor. Blev alltså 1 vecka längre än vad vi hade tänkt. Haha. Det känns som jag har varit borta 1 månad istället för 2 veckor! Nu är det bara 3 veckor kvar (?) tills skolan börjar. Har SÅ mycket saker kvar som jag måste göra.
  • Tälta med kompisar.
  • bada!!!
  • ,sova på studsmattan med kompisar.
  • ha mitt födelsedags-party som jag inte hann att ha i april! Haha
Haha bara några bilder från igår. Trött chey.


Lite sent födelsedagsparty ;P Haha.

Söt blogg!

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i Nellys skotävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

super photo

Söt blogg :D

wow, vad snygg frisyr du har!

Börjar du gymnasiet i höst eller går du redan i gymnasiet? Vilken linje ska du gå/går du? :) svara på min blogg!♥

förresten, ÄLSKAR din header! :)

fina bilder!!!!

sjuktvacker !;o




Kom ihåg mig?