Biljakt! :*D

Var ute och gick en lugn promenad med Pappa. Som vanligt så är det väldigt lugnt i Torvalla, och vi gick lite lugnt på gångvägen. Helt plötsligt så hör vi sirener så vi vänder oss om. Ser 1 polisbil, 1 polismotorcykel komma jagandes efter en kille på motorcykel. Kör typ 100 km/h eller nåt. Men sen svänger dom av bilvägen och kör upp på gångvägen som jag går på. Så dom kommer körandes rakt emot mig så får "hoppa" åt sidan. Står jag där och bara ser på när dom susar förbi och kör sen upp mot övre torvalla. Sedan kommer det ännu en polisbil och kör snabbt så han sladdar när han ska svänga. Men sen precis vid korsningen där man svänger in mot där jag bor, så stannar dom och två poliser (tror jag) springer in mot skogen. Sen såg jag inte vad som hände. Om dom prejade ner honom från vägen, eller om han försökte smita men välte? För jag tror dom fick tag på honom iaf.  Jaja det kommer nog stå på nätet snart. och sen i tidningen (:

Haha jag tyckte det var as coolt. Jag typ stod där och bah "AWESOME!!" Hahahah :D


Uppdate!: Läste nu på webben att killen på motorcykeln tappade kontrollen på motorcykeln och välte. Då flydde han in mot skogen, men poliserna hann få tag i han.

en google bild


Ååh vad söt blogg du har!

Vad har du gjort idag?




Kom ihåg mig?