snabb bloggning

Hej hej! Har inget att göra, så tänkte blogga lite snabbt :P

Det är så att jag håller på att byta gitarrlärare eftersom tiden jag fick från min gitarrlärare inte passade mig.
Jag fick först en tid på  torsdag klockan 15:50 men vi slutar klockan 15:30 den dan. och det är omöjligt att jag ska hinna ta mig till folketshus på 20 min ;S svårt att pricka in en buss och jag har ingen lust att stressa med att cykla dit! plus att jag har dans samma kväll.
Så då fick jag en tid  på onsdagar klockan 19:00 istället. Men då kan inte jag få nån skjuts. Så jag måste ta buss tid och hem, och då är jag inte hemma fören vid 8, och om man har mkt att plugga så orkar man inte åka halv 7 och komma hem efter 8. Vissa kanske orkar, men inte jag :P känns inte värt det för att spela i 20 min.
och min lärare tycker heller inte att det var nån bra tid för han hade träning efter det. och han tyckte det var stressigt. Det fanns inga andra tider så nu måste jag byta lärare. Så nu kanske jag ska spela med en som heter Michael. Han var tydligen sångare i nått band. :) jag känner inte till honom, men någon kanske gör det? Min mamma visste vem han var :P haha

men det svåra är att få tag på honom! Jag ringde i torsdags men då fick jag inget svar, och så ringde jag idag men då var det upptaget... Ska försöka ringa honom sen igen... Annars får jag väl åka på gitarrlektionen som är 19:00 ikväll som vanligt då :) yes yes. för jag tänker inte lägga av med gitarren! Never! :)


i´m going to be a rockstar! Hahah :p dream on ;)

vilken fin blogg du har nu :D



sv: haha nej, det är asfult. men alla där har det hahaha :O

om han möjligtvis heter mojo oxå så har du fått dig en bra lärare!




Kom ihåg mig?