fredags

I fredags så var inte jag och Linnea med på "på flykt" på jamtli. Vi kom dit liter för sent så dom andra hade redan gått. men då kom en kille i en bil och frågade om vi var från storsjö. vi sa att vi inte ville vara med så då stod vi och pratade med honom några minuter och han förklarade vad som skulle hända och sånt. vi ville ändå inte vara med och då sa han att vi inte behövde. Så jag och Linnea gick ner och hängde på stan hela dagen istället. Rätt skoj faktiskt. Var mest på mittpunkten. träffade Terese där på stan också, och sen kom även Natalie :) Vi gick runt och kolla kläder och käka på donken. Sen vid 12 så var jag och Linnea vid Gina. Så vi var där direkt när dom öppnade!
Det var så mkt man ville köpa där och det var skitbra pris! Men jag köpte inget då. Jag åkte sen ner på stan vid 2 tiden och shoppade då med mamma. Jag köpte 2 linnen, en hoddtröja och örhängen.
Kan visa bild på dom sen :)



Kom ihåg mig?