torsdag

har inte kunnat blogga nåt för jag har inte haft tillgång till någon dator. Annars hade jag bloggat varje dag. men i helgen och nästa vecka kan jag blogga mycket :)

Idag hade vi SO-prov.  Jag tror jag lyckades fixa G iaf :) får hoppas på det iaf. Efter skolan så hade jag ett samtal på skolan, sen åkte jag hem och käkade middag,bytte om och drog iväg på dansen. Jag har sträck ryggen och har träningsvärk så det gick lite trögt :/ När jag kom hem så gick jag och solade en kvart, skönt!  Sen duschade jag och satte mig vid datorn. Nu lyssnar på jag på Jusin Bieber på spotify. tyvärr fanns det bara en låt där, men jag ska ladda ner från Youtube sen ;)


i morgon blir det typ 3 lektioner, sen orgentering i 2 timmar :S jobbigt med tanke på min onda rygg och träningsvärk i benen! :/ Men sen blir det helg! och träffa Åsa på lördag! :D



vet att det är Ebbas kille men vad fan man blir kär! :D Kille med sån jävla musiktalang och röst!

ebbas kille, fan vad det lät bra med han på bilden. :D Sant är det, han ska bara träffa mig först ;)<3




Kom ihåg mig?