igår var jag hårmodell!

Orkade inte blogga i igår så skriver idag istället :)

Igår var jag hårmodell! Det var skitkul och jag blev supernöjd med resultatet! :)

Jag var på NFI och klippte mig i måndags. Hon som klippte mig hette Linn. (lite sådär onödig rolig fakta) XD Jag blev sjuktnöjd med den nya frisyren. Hon var skitduktig och visste precis hur jag skulle ha. Sedan när vi var klar så sa hon att hon behövde er hårmodell och frågade om jag ville vara det. Såklart jag ville! Så igår (torsdags) så fick jag komma tillbaka dit klockan 17.  När jag kom dit så var det några andra tjejer där också. Alla var äldre än mig. Så kom frisörerna och vi fick gå och sätta oss. Vi skulle färga håret. Jag fick önska,
jag ville ha mörk med röda slingor! Och det fick jag också. Det var två stycken som fixade mitt hår. Först la dom i röd färg som slingor, och sen en skitsnygg mörkbrun färg! Det var ganska kul under tiden, för det blev ganska flummigt och mkt skratt i salongen :P hahah!
När allt var klart så skulle dom styla mitt hår! :) Först platta dom det och sen hedde dom i massa produkter så mitt hår stod typ rakt upp där uppe! XD DET VAR ASCOOLT! Så som man
aldrig får till det själv hemma :P
När dom var klara med mitt hår och vi väntade på att dom andra skulle bli klara så tog dom lite bilder. På resultatet och sånt. Det var tänkt vi skulle ha en före och efterbild men det glömde vi :P Vi skoja och skratta medans vi väntade XD När alla modeller var klara sen så fick vi visa upp oss. Då samlades alla och vi fick stå där framme och presentera. Haha lite minsamt och stå där inför alla  (A)  Men det var kul!.


Hade en skitkul kväll! Det kommer bilder sen! När Linn har skickat! :)

Var bara tvungen och ladda upp den här bilden,
håret var ascoolt :)




Kom ihåg mig?