NAMNSDAG! Linn & Linnea (JAAG!)

Grattis ALLA Linn och Linnea som har namnsdag idag!


Hihi jag har namnsdag. ^^ visste inte ens att det var idag, men Anna hade koll och smsade
mig i morse.
Jag har äntligen blivit frisk nu btw! :D Yes! SKÖÖNT!

Btw, har fått rätt så många läsare nu på senaste tiden. Så roligt! :D igår var det ca 46 läsare! =) rekord!
Nu ska jag bli mer aktiv på bloggen, ska göra klart designen också. hehe om jag orkar :P

well. skriver mer när jag har nåt att komma med (A).

 Puss:*<3

sv: jodå, allt är bra med mig :D Hur är det själv? :)



Snygg blogg förresten ^^

Nu har vi frågestund i våran blogg, fårga vad du vill och vi svarar ;)<3

Ja, det gjorde jag :D För jag är sååå duktig :P

Grattis :D

Jag har också namnsdag (heter Linnea i mellannamn ^^)

sv: Jag fick faktiskt choklad i present :D

Grattis på namnsdagen=)




Kom ihåg mig?