Myskväll med dom 4 tjejerna

Hej hej!
Jag bloggar från Ebba´s dator, Ebba,Anna,Sofie, My och jag ligger i ute i lillstugan  hemma hos Anna och tittar på "Click".
Tidigare idag var jag på stan med Linnea. Gick runt och kollade utan att köpa nåt typ.

Sen kl 6 åkte jag hem till Anna där ebba,sofie och my var. vi åt tacos och tittar ju nu på film. Jag kan inte med Ebba´s laptop x) haha klickar fel heltatiden. Vi ska väl ligga uppe itag ikväll och snacka lite skit och äta massa gotta :) MYSIGT!
Vi kolllar på Click som jag sa. och den är sorglig på slutet. Alla börjar nästan lipa.. :(

Aja, nu ska vi väl se klart filmen! Ha det bra och tack för alla 20 läsare jag hade idag <3 :)

Click är ju supersorglig. Känner ingen som har sett den och inte blivit lite tårögd.

Ha en fortsatt trevlig helg ;)




Kom ihåg mig?