Måndag. Sjuk :(

Hej hej. Jag har blivit jätteförkyld så kunde inte gå på skolan idag. Ska troligen inte gå i morgon heller. Men på onsdag' så kommer jag :) idag har jag städat hela mitt rum. Just nu tittar jag på färjan och håller på och tar ner nästan alla mina darin affischer. Nej jag har inte slutat gilla darin. Jag sparar ALLT som jag har med honom i en låda :) btw. För er som undrade när Ballar av stål är så är det på måndagar 21:55. Alltså ikväll! :) det ska jag se! Det kommer nog troligen inte bli så mkt bloggande i veckan. Har så mkt och göra :( jag bloggar nu från mobilen. Ni får ha det så bra! Puss

Fina bilder du har på headern och fin blogg :) PUSS /Miss d.

sv: vad härligt! idag är det väl inte så där super med mig,ligger hemma och är sjuk. skulle jobbat första dagen på nya jobbet idag så det är lite typiskt, men det finns ju inte så mycket att göra åt det. hoppas på att bli frisk snart istället :)




Kom ihåg mig?