Måndag, förkyld (tummen ner) :(

Hej hej!
Idag har jag inte gjort nåt mycket alls. Är förkyld och har bara legat i sängen :(
Jag har jobbat svenska och gjort fransk manikyr.
Har nyss duschat så ska strax lägga mig.
Jag är sååå förkyld.. det är jobbigt. Men jag får inte vara hemma från skolan i morgon.. får inte ha mer frånvaro ;(
men men.

Hoppas ni är friska iaf! :) puss



Tack så jättemycket :)

Krya på dig! :O

Det påminner mig om att jag måste fixa mina naglar snart :) Krya på dig!

Hej!



Sveriges största armbandsshop Bracy.se erbjuder dig att inleda ett samarbete genom din blogg.

Är du intresserad ??

Maila mig isåfall på [email protected] så skickar jag dig mer info.



Kram Sanna A

www.moonzanna.blogg.se

Bracy.se

Oh, riktigt snygga naglar där :D

Jag är på bättringsvägen iallafall :) sjuk hela förra veckan :/




Kom ihåg mig?