Lördag och massa soool!!!

Hej hej bloggar lite snabbt!

Tack för en trevlig o mysig kväll Anna,My,Sofie och Ebba <3

jag har precis duschat och ska nu  göra mig i ordning för ska ta en buss som går 13:55,
ska på bio med linnea och johanna :)
Känner mig såååå förkyld idag. :/ jobbigt jobbigt.

När jag kommer hem sen så ska jag ladda upp alla bilder från igår kväll.
Jag räknade bilderna.. det var närmare 200 bilder :P haha ska ladda upp ALLA... eller iaf nästan :)

Ni får ha en bra dag! :) puss


Hej tack så mycket!=) nae jag vet precis vad du menar..hoppas du mår bättre än mej! kram

Hej på dig igen! Tack själv för allt roligt! det gör vi om igen! ;)

Sv: Tack så hemskt mycket =)

Ja det är bara bra med mig, själv då?

Kram

Cool profilbild du har, är tatueringen riktigt, dum som frågar kanske, men ändå ;P.




Kom ihåg mig?