Kenny Starfighter! Tummen upp!

Jag åkte med 6an in till stan. Linnea och Johanna hoppade på i Odensala.
Vi kom 45 min innan bion började,så vi kunde ta det lugnt. Köpte biljett och lite godis. =)
Filmen var faktist t.o.m bättre än vad jag trodde!
jag trodde den skulle vara lite halvdryg och sånt.
men den var inte det. den var ju skitbra. haha mycket skratt blev det. Björn var ju bäst som alltid! :D
Han var t.o.m söt i hockeyfrilla och stora tänder ;)


hej :)

tack så mycket, glad jag blir :) hehe

detsamma och ha en jättefin kväll :)

Hej! :)

om du är intresserad av att ha Spotify på din dator, så besök min blogg. Jag lottar nämligen ut spotify invites. Ha det bra!

sv. jag tycker han nya låt är okej har aldrig gillat johan själv men hans nya låt tycker jag man blir glad av iallafall :P




Kom ihåg mig?