Börja blogga dagligen?

Jag har aldrig haft nån stor lust för att blogga.
Det blir väl ungefär 1 gång i veckan som man uppdaterar...
Men nu när jag ska skaffa laptop så har jag ju alltid tillgång till dator,så då kan jag blogga mkt oftare!
Har funderat på att fixa till bloggen.. Byta färg och sånt där. Göra den...roligare helt enkelt.
Men jag har ju inte så mkt läsare direkt. ca 10-15 per dag :P Hehe.
Får se vad det blir med den saken.. :)

Iaf. idag var det skola. Har missat rätt så mkt eftersom jag var bort hela förra veckan :/ dumt!
Fått reda på resultatet på SV-provet. VG-  blev det. rätt nöjd iaf. Det betyder att jag har höjt mitt betyg i Svenska! =)
Bra bra bra!

Mamma snackar om att hon och jag ska göra en resa till Stockholm i sommar. Sånt gillar vi! :D
Mamma ville till Vällingby Centrum och käka på deras coola restaurang. (jag ljuger inte när jag säger att den är cool).
Och tja... Jag har verkligen inget emot att Åka till Vällingby! :D iiiih! =) Happyface x 1000

Jaja. ska fika lite nu innan jag ska sova! Natti :*

Hihi jag ska också pka till huvudstaden i sommar :P

nej man kan ju inte se den .. den är samma färg som bakrunden och jag orkar inte ändra x)) haahah :D




Kom ihåg mig?