Äntligen.. SHOPPING!

Jag har inte köpt ett enda vår/sommar - plagg! :O
jag har inga kläder inför sommaren *Panik*
Så då sa mamma att det var dax och beställa lite kläder då, så jag gick in på Gina´s hemsida, och jag hittade massor,
Men det blev dyrt, så blev bara några plagg. :)
I morgon efter skolan ska jag på skopunkten och shoppa massa skor!


Tittade på Desperate Housewives. Edie dog! :O  Känns askonstigt att hon är död nu.
hon har ju varit med jättelänge! Kommer kännas askonstigt nu.. jaja.


Ska nog göra mig i ordning och lägga mig strax. Sista skoldagen i  morgon. Sen ledig 4 dar! :D


God natt på er!

<--------------Min shoppinglista -------->

i

Gina är bra (y):)

Tänkte passa på att fråga dig vad du tycker om cykelhjälm...något man ska hissa eller dissa, använda eller ej?



http://pilstyrarna.blogg.se

tunikan högst upp har jag också :) hihi

sv: ja det är den verkligen ;)




Kom ihåg mig?