5e maj

Skola idag, kändes rätt segt idag faktist... Men helt okej iaf :)
Skulle egentligen ner på stan idag, men sket i det för jag kände mig trött :P
Har inte så mycket och göra så jag bestämde mig för att gå igenom mina 978 Mail! O_O
Kollar aldrig mina mail så tänkte göra det idag. Kommer ta ÅR och dar att gå igenom allt. så jag raderar nog bara allt x)
Det blir så mkt mail när man blev medlem på gratisgodis.se.
Visst, jag har fått rätt så mkt godis,men en hel del skräpmail.


Håller på och gör om min blogg. Har bara precis börjat så ursäkta hur den ser ut :S
Ska jobba Matte nu, och svenska. sen ska jag träna gitarr! :)

Vi hörs!


Gutl blir nog en bra färg :)Jag tycker att du ska göra ändringar ofta så man blir nyfiken :P. Eller? bara en idé :D Kram

jag kollar typ aldrig mina mail heller XD eller asså jag kollar vart dom är ifrån men är dom ointressanta så skiter jag i att ens öppna dom ^^




Kom ihåg mig?