Sista dagen på lovet

Hello People!
Jag har färgat håret igen :P Mörkare! me like!.

okej har inte blooggat  nåt på lovet  så gör det lite snabbt.

Första dagarna gjorde jag ingenting,för jag kände att jag behövde ta det lugnt.
var bara hemma och slappade framför datorn. så skönt!
I onsdags åkte vi till strömsund för att hälsa på mormor,christer och Robin.
Mormor fyller år den 10 mars så vi firade henne.
Sov vi över där och åkte hem på Torsdagen.
Gjorde ingenting på fredagen.
I lördags (igår) så var jag med Åsa. Vi gick till Ica köpte Ben & Jerrys och slappade.
Sen var vi ute och flummade och hon sov över hos mig.
idag var jag med Åsa bara. :)

i morgon är det skola. Ångest!!!!! orkar inte!!!

Och en sak till.... KISS MY ASS LARSSHA! :D
Haha jag och Åza har skrivit en låt till han XD bäääst!

ir

håret blev jätte fint :) <3

det blev skitsnyggt linn! <3 du passade i det och i piercingen =D <3 PUSSPUSS!! <333




Kom ihåg mig?