Friluftsdag idag

Idag hade vi friluftsdag på skolan.
dom flesta åkte skridskor, men jag och Linnea tog med spark. Vi var inte dom ända.
Trodde det skulle gå skitlätt att åka på isen men det var ASSEGT! O_o Fick inget grepp med skorna
så var tvungen att gå. Vi gick till... vallsundsbron (Frågetecken)
Det var ungefär lite mer än 5 km. Tog typ 1,5 timme.
Vi fikade och var där ungefär 1 timme.
Sen skulle vi åka tillbaka. Då tog det typ bara 1 timme. (bara och bara)

När vi skulle tillbaka samma väg så hade My jätteont i ryggen så jag skjutsa BÅDE Linnea och My på sparken,
Plus att vi hade typ 3 väskor!
Jag är typ starkast. Skjutsade ungefär 80 kilo på spark i 5 km x) Stolt!
Hahah Snacka om att jag var trött sen!

Linnea följde mig hem, vi kom hem 13:30, då åt vi upp vårat fika som vi hade haft med oss och spelade
lite Playing with fire ^^

sen följde vi Mamma när hon skulle klippa sig, jag och linnea var barnvakt.
Jag fick 200 kr av mamma för att jag satt barnvakt och då gick jag och linnea ner på stan.
Jag köpte smink och halsband ^^

Sen hade jag gitarrlektion, har nyss tagit ett bad och pluggat lite. och ska snart sova nu :)



Kom ihåg mig?