Studenten 09!!

Var hos Åsa inne i stan på studenten igår :)

Ska berätta lite om kvällen! :)

Jag kom till Åsa klockan 4! Klockan 5 gick vi ner på Tacobar och åt, lite senare kom Lisa och Charlotte dit :)

sen när vi gick och drack monster energy så kom polisen fram till oss för dom trodde vi drack alkohol. haha det var kul :D :P
var hemma hos åsa ett tag. sen klockan 23 gick vi ner på stan för att kolla när studenterna sjöng.
först träffade vi på Natalie. Sen Träffade vi Robin  utanför rådhuset där studenterna stod :)

När vi stod på busstorget kom en kille jag bara kände igen men inte kände och sa något till mig.. typ
" shshsh..snygg..shshs på skola (gick inte att höra)... CIAO DÅ! . Jag bah "jaha" :P

sen kom det fram en berusad kille:

Han:
ursäkta tjejer kan jag fråga er en sak?
Vi: jaa..?
Han: 
vet ni vart P... p... Pause är någonstans?
Jag:
aa. där borta * pekar mot pause*
Han:
Vart..? *tittar åt fel håll*
Jag: 
men DÄR! *pekar mot pause igen*
Han:
* Kollar på oss* Ni är roliga ni tjejer...!
Jag:
Hahahah...men

När vi började gå hemåt så blev vi bjuda på fest. men vi sa nej för vi skulle snart hem.

Kul kväll!  började gå hem klockan 2! :)



Haha, när poliserna kom fram till oss alltså. xD Först "Hur gamla är ni då?!" Ja- MONSTER. Dom - JAHAA. XD

Snygg sidan blev när Ebba fixat. :)

jag - monster **

1. Bloggen blev jätte fin <3

2. Ni stod inte långt från där vi stod!!! :P




Kom ihåg mig?