Skolavslutning-09! SOMMARLOV

Äntligen sommarlov nu! Gud så skönt!
idag var det skolavslutning kockan 10:00.  Efter avslutningen fick vi betygen. Jag fick G i allt och ett VG.
Lite besviken att jag inte fick VG i Svenska och Teknik eftersom dom sa förut att jag låg på VG ;<
men men! Nästa år så höjer jag i allt! :D


Klädsel idag: klänning från Gina, Kofta från Carlings, skor från Mittpunkten.


SV: Jag sökte på "free spotify" på google o så gick jag in på en av de sidorna som kom upp :) Sen var det enkelt att ladda ner det gratis!

ida

Fina kläder :)

åh taack :D

allt bra med dig då?

haha gullig du är :D taack

härligt :) joo d är ba bra med mig med:)

inget spec faktiskt :) ska till paris i några dagar :) sen ba slappa, duråå?

Jaa, det är verkligen helt underbart :)

Åh okej! fan va najs :) skulle också vilja se han ju

Joovisst :D [email protected] :D bara att adda!

fina kläder :)



funderar på nya sovrumsmöbler :)! tyck till? behöver eran hjälp!



fin blogg förresten ;)

vill du få en länkning?

skicka isåfall en komentar i min blogg så berättar du lite om vad du bloggar om m.m. om du vill kan du skicka en bild på dig också:) läs mer på inlägget "vill du bli länkad?" där ska du alltså komentera också! kram./

www.ccarolinengman.blogg.se

www.ccarolinengman.blogg.se

Men fuck vad söt klänningen var på dig!




Kom ihåg mig?