Ingen vinst men inga sura miner när solen skiner!


Haha rubriken rimmade! :D
Nej jag har som sagt INGEN tur i nånting.. Kammade inte hem nåra pengar, MEN jag var nära nära nära på att vinna 1000 spänn faktiskt! :) Jag hade 1 enda nummer kvar, och dom ropade typ 10  nummer men till slut så fick någon annan bingo ;< fan..  MEN jag måste berättaa! Att denna bilbingo var den STÖRTA ute bingon dom någonsin har haft i Sverige! :O DE NI!  Man kunde vinna 100 000 kr! :P

Direkt när jag kom hem så sprang jag in och hämtade kameran för jag var bara tvungen att fota den OTROLIGT fina solnedgången! Det är otroligt hur ljust det är ute klockan 11 på kvällen :O känns som klockan var typ... 8-9 bara!
Här kommer bilder som jag faktiskt för en gång skull blev ganska nöjd över :)

P.S! på vägen hem träffade jag Denise och Nadeen! kul att se er igen! =)<3





 Konstig bild :P men








My

Min mamma tänkte åka dit och ta med mig... men vi skulle på middag hos några så det blev inte av =P




Kom ihåg mig?