Sick?

Idag mår jag inge bra.
 Har ont i magen och mår illa. och i natt spydde jag två ggr... creeeepyyy :O
Ska bara ligga i sängen hela dagen. Har inge pengar på mobil heller :(

kolla in muppen!

Hej!



Skulle du vilja tjäna pengar? :)



Jag menar, är du sjuk så har du ju tid att sitta och läsa lite om dethär, det är säkert och viktigast av allt..



DET FUNKAR!

http://www.woopa.se/?ref=Bejk



Ifall du registrerar dig på den sidan så tjänar jag 8kr, du förlorar ingenting på det.



Men bäst av allt!



När du har registrerat dig så får du chansen att tjäna pengar på samma sätt! Så fort dina vänner registrerar sig via din länk så får du 8kr :)



Läs mer på min blogg



/reklamo

Hejsan, hur är läget? =)

Åh vad fint hår du har!

Vad söt du är! :'o

fyfan vad snyggt hår!! :O

L

ååh jag gillar ditt hår (:




Kom ihåg mig?