Minnesmapp!


Världen bästa låt. när jag hör den tänker jag direkt på sommaren 2007.
Så mkt minnen och absolut den bästa sommaren!
NU lite bilder från gamla minnen och sånt!

Om det råkar vara så att någon av personerna på någon av bilderna inte vill vara med,
så säg bara till så tar jag bort!

Jag med brunt hår. saknar! det där var i slutet av april 08

jag & åsa mkt minnen. <3<3<3

okej EGO. men kul o se hur man såg ut föru x)

Alex och jag när han bara var några dagar gammal



jag och emma i åsas gamla lägenhet innan my & jag svull på fik med My & Amanda

söt-My <3

en askul dag på stan med ebba,my,sofie och anna!




Mer bilder kommer när jag orkar

My

du får ta bort bilden från slöjden :P

jag är jobbig jag vet men kan du pricka mitt face

ta bort bilden från slöjden ^^

du är jätte fin som brunett linn <3 fast du är ju såklart också jättefin som blond :D <333333333333

hej igen! tror du att du kan pricka mig? :) Du är fin som blond men brunett passar dig jätte bra :D




Kom ihåg mig?