Lördag. En rolig dag!

Det var en riktigt rolig dag! Jag skulle på stan med åsa och så fråga jag om linnea ville följa. Så skjutsa mamma mig, först följde jag med till radiojämtland huset där vi hämtade en radio bil för mamma skulle iväg och intervjua några. Så då hämtade vi bilen och då skjutsa mamma mig hem till åsa, hon var hos sin pappa vid lillängen. Sen skulle vi gå till hennes mamma som bor åvanför stan. Så gick vi dit, hämta pengar, fika, drack red bull. Sen gick vi ner och mötte linnea. Så gick vi runt och kolla lite. Gick vi på donken, jag och åsa köpte hamburgare för vi höll på att dö. Vi bestämde att vi skulle äta midda på easten palace. Men det var flera timmar kvar så vi gick på törners (stavning). Jag och linnea köpte varsin morotskaka, och alla 3 köpte varmchoklad! Kärlek <3 satt och prata i över 1 timme. Sen gick vi och käkade vid 5 tiden. :) sen följde vi åsa till hennes buss. Men på vägen dit så såg jag darin på en reklamskylt. Så jag bah" kolla där är darin" åsa bah" vart är darin?" och precis när jag ska peka så råkar jag falla åsa så hon faller fram och jag slår till henne på näsan. Hon bah"AJ DU SPRÄCKTE NÄSBENET! Jag bara garvade så tårarna rann xD åsa åkte hem, linnea följd med mig hem och vi såg film. Sen gick hon hem. Och jag somnade tidigt. Typ 11 :) tack för en rolig dag {3

haha tack själv ! <3




Kom ihåg mig?