Fredag,Lördag + Söndag

Blev ingen fest för mig i fredags för jag kände mig fortfarande sjuk.
det var synd =/
Men igår (Lördag) så gick jag på bio med Åza,Johanna,Sofie och Lina!
Vi såg "i taket lyser stjärnona". Den var bra!
Och det var bara tjejer där... plus 4 killar x'D
och i dom sorgliga scenerna så hörde man hur hela salongen satt och snyftade. hehe :P
Efter bion så följde jag med Åza hem till körfältet, gick vi ner på coop på lillängen och köpte Ben & jerry,chips och läsk!
gick vi hem till henne och svulla! Satt vid datorn till 2 och sen flumma vi och skratta och väckte alla grannar x)
askul <3

Nu är man Brunett också! :D eller... röd/brunet x) blev inte riktigt som jag hade tänkt mig.
jaja, nu lite bilder ^^



bye bye Blondie :(

FÄRGA!
Godis ^^
godis
ny hårfärg! lite för mycket röd än vad jag hade tänkt mig.

vad fint ditt hår var när det även var lockiigt :D:D <3333




Kom ihåg mig?