Fredag

Det var faktist helt okej på skolan i fredag. Förutom sista lektion när vi skulle ha matteprov. Först hade vi engelska. Vi fick läxa. Sen hade vi handledning. Då körde vi en lek som natalie, ebba och sofie visade oss. Den var faktist kul! :D sen hade vi no, sen svenska. Haha det var det roligaste på hela dagen. Jag, ebba, fredrik och fler gick in i grupprummet och så skulle vi läsa upp våra uppsatser. Och så skulle vi välja ut vilken som var bäst. Fredrik vann för han läste med bäst inlevelse. XD sen skulle vinnarna i varje grupp läsa upp inför klassen. Och när fredrik läste upp så garvade alla. T.o.m kristin. Och tårarna rann fan för mig xD sen var det lunch och sen matteprov. Jag hade 37, 8 grader feber redan på morgonen men var tvungen att gå ändå. Och nu när vi skulle ha matteprov så kände jag hur febern steg. Jag började frysa,hacka tänder och må illa. Så jag nästan sket i provet. Direkt när jag kom hem så la jag mig och sov. Sen några timmar senare hade jag 38,3. Och på kvällen så hade jag 38,8.

men gu vilken helg du har haft, hoppas du mår bättre till nästa vecka ! du måste ju vara med när vi kör leken igen :)) <3333



btw. det var jag, sofie och anna som visade ;) haha <333




Kom ihåg mig?