I Luleå. 15 Bast nu!

japp, vi kom till Älvsbyn i Torsdags.  Vi bara slappade för vi var så himla trötta.
Vi kom dit ungefär 17 tiden. sen vid 19 så kom även Pierre hit. Vi åt hamburgare och bara softa.
Mamma & Pierre började att städa lite. För vi kommer inte åka hem fören vi har tömt HELA huset. :O
Alltså bära ut alla möbler och sedan städa överallt! Huset ska ju säljas snart.
Jag gick och la mig tidigt,för jag var så trött efter den långa bilresan..

Fredag! Jag fyllde 15 år!! Mamma & Pierre sjöng för mig och jag fick fika på sängen (a)
Jag fick 1000 spänn av Pierre,300 kr av Farfar, Smycke + kläder + High school musical 3 av Mamma. och lite andra saker,
Tidagare hade jag fått 1000 kr av Pappa, 300 Kr av Agneta och 300 kr av Mormor + Tröja + Armband + Lott.
Jag vann 50 kr på lotten (a) På kvällen åkte vi och åt på kinarestaurang i Luleå! MYS!

Sammanlagt fick jag 2950 kr i present! ^^  Innan hade jag ca 1600 kr, så nu har jag 4550 kr. LAPTOP snart då! :D

Lördag: Vakna i Luleå, hade sovit över. Åkte in på stan, Kollade Laptop, och gick på Toys´R´us.
Åkte tillbaka till Pierre, Åt middag (Tacos) . Bara slappat och nu ska jag sitta vid datorn och sånt.

I morgon åker vi tillbaka till Älvsbyn!  hinner bara sitta vid datorn idag.

MINA GRATIS SMS ÄR OCKSÅ SLUT! Ingen dator eller mobil tills på Fredag! :(
Åker troligen hem på fredag!.

Saknar alla <3

vi saknar dig <3




Kom ihåg mig?