Laserhallen, för jäkla kul dag

Robin och pierre är ju här. Så idag skulle vi hitta på något, så vi åkte till multichalleg.. (stavning) och körde laserhallen. Robins kompis stefan, som bor i stan följde med. Och kvällen innan satt jag och smsa med ebba, och när ja sa det till pappa så sa han att ebba också kunde få följa med om hon ville. Så då gjorde hon det. Vi spelade 2 spel. Det var skitkul! Sen fikade vi där. Sen gick vi upp på övervåningen och körde bilbana! Det var askul. Det är en av sveriges störta bilbanor. Men det var rätt dyrt och köra. Men alla vi 7 körde ändå x) jag kom nästsist.. :( efteråt åkte alla hem till mej, så spelade vi guitar hero 4, och käkade middag. :) ja det där var min dag. Nu är alla på pubben för dom är över 18, och jag och syrran fick stanna hemma :( snyft. Och dom har inte kommit hem än :p aja så är det. Puss /linn



Kom ihåg mig?