Släpp ner ditt hår

allvarligt talat. Jag kan inte tro att mitt hår har vuxit så mycket på ett år?  Om jag inte minns helt fel alltså, så är det drygt ett år sen jag blekte utväxten...och se nu, det är min naturliga hårfärg nu som jag ej färgat. 
Haha all min färg har nu "glitigt ner" pga hur mycket mitt hår har vuxit så funderar på att blondera rötterna och lägga i färg där med. Men det känns dumt att "förstöra" håret. Don't know what to do. Ser ut som att det lila/rosa är löshår, ser inte bra ut längre. Måste fundera på vad jag ska göra. Jag som var så nöjd med mitt hår, jobbigt att färga utväxt + fylla på med färg hela tiden. Dyrt!

Ursäkta min fulbild men ville bara visa.


Istället för att bleka hela utväxten och fortsätta göra det så fort ditt hår växer lite skulle du eventuellt kunna bleka lite slingor eller liknande som "blandar" din naturliga hårfärg med den färgade delen. På så sätt slipper du tänka på utväxten då de två färgerna går ihop till en.




Kom ihåg mig?