Grattis alla med namnet Linn och Linnea

Upptäckte att jag hade namnsdag idag när jag fick massor av mail med rabattkuponger från olika butiker haha. Så grattis alla ni som heter Linn eller Linnea. 
Helt okej namnsdag ändå med fint väder och saker man beställt kom med posten. En av grejerna var det nya "Battlefield"-spelet. Jag har aldrig kört Battlefield så är ganska lost. Både hatar och älskar när man börjar spela ett nytt spel. Är skitjobbigt innan man lärt sig alla knappar och hur spelet går till. Men det är även kul med nytt för man blir less på de gamla spelen när man klarat ut dom 2-3 gånger. 

Om nån kör Battlefield så får ni gärna ge tips! Det svåra är att köra online. Det enda jag visste var att man görde deathmatch , vilket jag kört på andra spel, men det fanns tydligen så mycket mer än så! Vet inte om det är lika på alla spel men det jag köpte som är de senaste heter hardline. Det är heist och typ 5-6 olika sorters matcher man kör med andra. Fattar knappt skillnaden på dem och förstår inte allt i spelet, så ge gärna tips till en nybörjare som är bra att veta! 

När grafiken är så bra att man tror det är film och inte ett spel.





Kom ihåg mig?