Ögonmakeup.

Det roligaste inom smink är helt klart ögonmakeup. Finns tusen olika sätt att sminka ögon på. Är helt klart den del av sminkningen jag lägger ner mest tid på. Har för några månader tillbaka skaffat mig en ny ögonskuggspalett som jag fortfarande inte provat så testade den idag. Är jätteovanligt att jag bara går på full sminkning på ögonen och inte resten av ansiktet men nu ville jag mest bara testa färgerna. Gillar den sotande stilen men tycker det är det svåraste som finns att göra med smink. Jag håller på och över!
 
Tyvärr bara mobilbilder.
Ja, jag har ofixade ögonbryn men jag är kanske den enda som inte brukar bry mig om ögonbrynen. Vet man inte hur man gör så bör man inte röra heller. hehe skoja, men jag kan inte hur man fixar så vill hellre köra på naturlig än att göra så de ser knasiga ut. Men de ser kanske knasiga ut redan nu ;)
 
 

Härlig blogg! Hoppas du haft en bra midsommar :)




Kom ihåg mig?