Ovanlig dag

Denna dag började på ett sätt det aldrig gjort förut. Halv tio på morgonen kommer ett bud med ett jättestort paket till mig. Mamma var hemma precis idag så hon tog emot det och kom in och väckte mig och la paketet i sängen. Visade sig att paketet innehöll två skokartonger med två par skor som jag beställt tidigare. Hade ingen som helst aning om att de skulle köra hem och leverera det vid dörrn. Speciellt inte då frakten hade varit gratis. Vilken lyx! Hade sen tidigare två paket liggandes på posten också så kunde äntligen hämta ut dom idag när jag ändå skulle iväg på annat. 
Så det blev en mini-födelsedag idag. Kan jag få vakna upp så varje dag?

Eftersom bloggar funkar så att "man måste visa upp allt man shoppar" så kommer väl ett par bilder senare då..
 

Hade inget att göra så därför min fina redigering haha
 



Kom ihåg mig?