Äckelvarning

Om du finner fötter som äckligt så titta inte på bilden.
Jag bara kom och tänka på att jag "borde" kanske ha komplex över mina fötter, men det har jag inte.
Är nämligen så att jag har krokiga tår. Det blev så pga något när jag var liten. De böjdes av en anledning och det skulle fixats sen med operation men de tänkte inte på det förrän det var för sent. Tydligen kunde man bara rätta till det när man var typ runt 4-5 eller hur det nu var. Alla mina tår förutom stortårna har tagit skada. Men också om man jämför fötterna med varandra så ser man att de på vänster fot har tagit mest skada. 
Har varit medveten om denna skada men aldrig haft problem med det. Hur ofta är man barfota egentligen. Dessutom syns det bara om man verkligen tittar.
Varför jag tar upp detta är för jag faktiskt blev förvånad över att jag inte har komplex över det. Som ung brukar man ha komplex över typ allt möjligt. Komiska är att jag har komplex över delar av mig som är helt normala men inte komplex över något som är "fel".
Jag finner fötter äckliga och brukae inte prata om det.

Har ni något på eran kropp som är "fel"? :) Antingen något ni föddes med eller som blivit efter en skada eller helt magiskt uppstått genom åren?






Kom ihåg mig?