Första stylingen med nya håret

Är verkligen helnöjd med hårfärgen. Och det räckte med en enda burk färg för ca 70kr. Det blev bättre än vad jag trodde och det är nog för att jag lät mitt hår tvätta ur färgen jag hade innan så jag bara hade ljus färg kvar. Har man mycket färg kvar i håret så kan det sluta i vilken färg som helst. En gång hade jag blått och lila i håret och skulle fylla på med mer typ lila, men då blev det mörkbrunt istället för färgerna vara så mörka och blandades. 
Ett annat tips är att ha blött hår när ni lägger i färgen. Jag har alltid haft torrt hår innan, men då kunde det hända att man missade vissa hårstrån eller att de inte fick tillräckligt med färg. När det istället var blött så spred sig färgen mycket, mycket lättare och jag missade inte ett enda hårstrå. Kommer i fortsättningen färga med blött hår. Detta gäller alltså hårfärger där ingen beskrivning medföljer.






Kom ihåg mig?