Trött efter denna hårt arbetande dag (och helg)

Jag är nog tröttare än tröttast nu. Iallafall i kroppen är jag det. Har idag först legat ute och solat hela dagen, och när man var lagom yr och matt efter all sol så var jag tvungen att fortsätta jobba. När jag hade varit ute i ca 20 min så börjar det verkligen spöregna och åska. Blev dyngsur på bara några sekunder. Som tur var drog det förbi fort så kunde fortsätta. Varföer jag är så trött är för jag har jobbat fredagkväll,lördagkväll och nu söndagkväll. Tog på mig dubbla distrikt för en var på semester. Kändes efteråt som att jag hade sprungit en mil och sen simmat, så trött och blöt som jag var.
 
Fick fotosug idag( vilket inte händer så ofta längre) men hade inget speciellt att fota så blir lite tråkiga (och typ dåliga) bilder på blommor. Och ursäkta mina redigeringar. Jag har inte Photoshop längre så använder gratiprogram som har "färdiga effekter" så prövade lite olika.
 

Haha klickade bara lite och hittade en cool effekt så var tvungen att bara pröva..
 
 
 

Åh, vilka fina bilder! : )

de mailade mig men jag antar att jag fick det för att jag är medlem på deras hemsida så valde de säkert ut ett gäng :)




Kom ihåg mig?