Jag har klippt av mig håret

Var äntligen till frisören i tisdags, klippte rekordmycket (jämförelse med de senaste åren), men jag klippte inte av allt. Har ju sparat ut håret sen 2008 när frisören klippte av mitt långa hår trots att jag sa att hon bara skulle ta någon centermeter. 
Har nu haft rekordlångt och äntligen fått den längden jag alltid velat haft. Nästan ända ner till rumpan haha (y) awesome. Men efter att inte ha klippt mig på snart två år så klippte jag nu bort ca 1 dm. Känns SÅ SKÖNT. Älskar långt hår men det var ett helvete att ens borsta håret där på slutet. Är fan jobbigt med lågt hår.
Säga att håret växer 1 cm per månad, men jag tror fasen att mitt hår växer 3 cm per månad istället. så snart är det väl lika långt igen.

Den dagen jag bestämmer mig för att klippa mig kort (vilket jag förut trodde skulle ske när jag blev 20 och "vuxen") så ska jag klippa mig såhär. Tycker det är sjukt snyggt och ibland får jag lust att bara säga "fuck this!" och gå och klippa av mig håret till detta.





Kom ihåg mig?