Vill ha lite inspiration, tack

Har köpt en hel del nya kläder i Miami men har noll fantasi på hur jag ska pussla ihop dom. Brukar vara så att jag tänker "nu ska jag verkligen tänka och försöka anstränga mig för att komma på någon rolig outfit". Men vaaaarje gång så slutar det med att jag bara rycker åt mig vad som helst och jag ser tråkig ut. Vill komma på nåt kul och annorlunda för ogillar att se ut som alla andra. Känns ju som att alla tjejer klär sig och ser precis likadana ut. Så..ge mig nåt nytt! Hallå,inspirationen?

Frågade faktiskt steffy när jag träffade henne vad som är "typsikt" inom kläder gör tjejer just nu i Miami. Det var jeans skjorta och blommiga shorts. Jag berättade då att i Sverige är flugan just nu militärmönster och typ varje brutta går klädd i det. Även jag.. Damn it grupptryck. (Skoja)

Snyggt! ^^




Kom ihåg mig?