new haircut

Har klippt håret nu också! Lugg, aning kortare på längden och massor uppklippt.  Skönt med en frisyr igen. Förut var mitt hår platt och gick inte att styla D: 
Btw, så så har jag min naturliga hårfärg nu. :) Första gången jag har min naturliga hårfärg sen jag var 12 år! Räknade ut att jag har inte färgat mitt hår (förutom topparna ) sen i februari! Så nu har min naturliga hårfärg kommit fram och mitt hår har vuxit så otroligt på dessa månader.  Men jag hatar att ha "vanligt" hår, så nu jäklar ska jag göra något nytt igen. Får ångest över mitt hår när det är vanligt för tycker det är så trist. Kan inte bara ha brunt hår, måste ändra haha.
 

Åhh supersnyggt blev det ju :D !! Du passar superbra i lugg :)
Ska bli kul att se vilka coola hårfärger du kommer på framöver. Vill ändå inflika att du har en jättefin naturlig hårfärg :)!!!

moa

Helt galet fint blev det!




Kom ihåg mig?