underwater world

Längtar SÅ mycket efter varmare väder, så satt och kollade igenom mappen med bilder från Grekland. 
Hittade lite undervattenbilder som bara såg så härliga ut. Delar med mig av några.
De är tagna med undervattenkamera, så inte bäst kvalité

Hej!

tänkte bara tipsa dig om en jättebra sida som jag använder mig av som heter pluss i kassan.

Du tjänar pengar på att t.ex premunera på nyhetsbrev, bli medlem på sidor och vara med i tävlingar.

för att läsa mer om det och bli medlem kan du klicka på länken nedan



<a href="http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=51495" title="Spara och tjäna pengar på allt du gör på Internet" target="_blank">Plusikassan.se</a>



Förlåt om du redan är medlem eller inte gillar sånahär kommentarer

Heej, är du bra på sims :o För mitt krånglar jättemycket :(

När jag startar spelet och ska logga in på mitt konto så står det att jag behöver den senaste uppdateringen av spelet och att jag ska gå tillbaka till startprogrammet och uppdatera, men när jag går dit så har jag redan senaste :o

Så jag kan inte logga in utan måste spela offline :(

fia

fina bilder:)

haha nej, det är det inte, det är rätt så mysigt, men eftersom jag går i skolan så kan det bli lite kämpigt sista lektionen :)

SV: Jag flyttade väl till Sverige mest för att plugga här, men också för att min mamma är svensk och vi var trötta på att bo på landet :) fin< bilder förresten. Vad har du använt för kamera?

sv: tack! :D




Kom ihåg mig?