nu ska det blekas hår!

Nu ska jag fortsätta och bleka mitt hår! :D
Bild lånad från http://zathalie.soup.io/
4369_ac12_large

Åh vad häftigt! lycka till :D

sv: Det löste sig :)

om du vill lägga till mig som vän i spelet så heter jag corneliafriman :)

fättt :D haha



svar: svarade på din fråga på bloggen, det kommer imorgon!

Godmorgon! Vad ska du hitta denna tisdag ? :)

hoppas du får en bra dag

KRAM

sv; segt.. vilken klass går du i då?

är hemma och sjuk jag.. men det blir bättre :)

fan vad nice :)

Du får lägga upp bild på resultatet sen :)

sv; andra året på vilken linje ? :)

jo det är bara bra nu för var ju till och med o gymma men hade jätte ont o huvudet i morse och det är efter jag tagit en spruta som jag tog.

ja vill doppa mina toppar i färg hehe

sv: ah okej, ska nog pröva den kameran då med! Blekte du ditt eget hår eller hårförlängningar?

sv: ja annars hade jag inte ätit de ;)




Kom ihåg mig?