Liten julafton

Blev som en liten julafton för mig igår. Tog bara en liten snabb bild igår, men kan visa upp allt ordentligt sen idag :)
Har börjat nörda det nya spelet haha

sv: hej jag har en Iphone 3gs, fast jag har inget sim till den så jag använder den som en ipod :) ohh jag älskar the sims fast jag har tvåan :)

Sv; Ja ibland! :D

svar: Härligt :D Jag följer dig nu :)

sv: Nej det har jag inte, mådde så himla dåligt igår så direkt när jag hade börjat spela kände jag att jag inte orkade mer haha :(

Men ska fortsätta ikväll så kan langa det då :D

Var gärna med i våran grymma tävling med fint pris! :)



http://ccameraa.blogg.se/2012/march/fototavling.html#comment

fett fin blogg , älskar headern !

kolla gärna min o kommentera !:P

xoxo-Ebbah

'♥

sv: tack :D

SVAR: taaack!

sv; Du kan ju alltid skänka bort pengar :) och få så många som möjligt att kolla på videon, skulle inte råda dig att ge bort till just den organisationen, för vet inte om den är den pålitligaste. Men ja, jag ska nog själv i alla fall köpa posters eller ett armband.




Kom ihåg mig?