Längtar tilll så många saker

Godmorgon! Eller inte riktigt. Klev faktiskt upp 8 och sen råkade somna om till halv 12..
Det fina vädret ute får mig att längta SÅ efter våren och sommaren. Jag DÖR av längtan till min 18-årsdag! Bara en månad och 9 dagar kvaaaaar! Sen är jag myndig och tänker hitta på så mycket saker. Ska resa och få en fin födelsedagspresent som jag redan valt ut (EHEHE). Sen gå ut på krogen och börja spara till USA-resa! Fytusan vad fint livet ser ut nu plötsligt!


Förövrigt så ska jag på bilskolan idag. Ska börja övningsköra. Äntligen!
Sen i morgon bli det APU och sen fotografering med Moa!
Lördag blir det kinamat och tjejkväll med Moa.
Äntligen händer det lite roliga saker! =)
.
En bild från igår.

SV: tack! :)

sv;

Ja! Jag gör jättegärna bloglovin-byten!

Följer dig nu, din tur att följa mig. ^^

moa

Världens finaste vän? JA.

Veckans blogg är igång igen och det hade varit super om du vill vara med :)

Klicka bara in på på bloggen för att läsa mer om hur du anmäler dig!

Puss&Kram <3

-Sry om du inte gillar kommentarer som den här

din snyggis!

Du var med i dagens blogg. Vinnaren är uppe nu! Kolla om du vann! - http://randomanonym.blogg.se/2012/march/vinnaren-av-dagens-blogg.html#comment

Om inte så har du en ny chans imorgon!

Sv: aa :)

SV: Haha tack så mycke fina du! Blir ändå glad hur många ggr jag än får kommentaren!

Kram.

sv; jag tror att det beror på hur mycket läsare man har. Jag tjänar inte pengar på min blogg än :)

Fo

SV: Åh vad tråkigt. :/ Man vill ju inte mista alla sina bilder från resor och sånt.

sv: tack så mycket :)

vilken fin bild!

Sv: Haaha ja, visst ärrom!:D

Hej! Min blogg handlar om mitt liv med adhd och depression, just nu har jag frågestund som slutar ikväll klockan 20:00. Ställ gärna någon/några frågor, jag skulle bli jätte glad :) Du kanske undrar något om adhd eller depression, vilka mediciner jag äter osv? Inga frågor är onödiga, jag svarar ärligt på alla!



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

Hej!

Just nu har jag frågestund på min blogg. Det vore jättekul om du skulle vilja ställa några frågor ;) direkt länk till inlägget http://nnathalieanderssons.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment

kram! ♥

sv: Å, tack så mycket! :)




Kom ihåg mig?