Jim carrey

Igår satt jag och Moa och kollade på den amerikanska idol när Jim Carreys dotter var med. Jim Carrey är min favorit skådespelare och är en person jag måste träffa innan jag dör. Så Moa tipsade mig om en film som han var med i som jag inte hade sett. Laddade direkt ner och såg den samma kväll. Han är så himla fantastisk så nu har jag bestämt mig för att se alla filmer han är med i.  Såg nyss filmen "the number 23" som var sååå bra! Jag har sett en hel del så är väl inte så många fler filmer jag har missat med honom.

Vill gifta mig med honom..haha<3


Vill du bli veckans blogg ?!

anmäl dej här ! -> http://ideot.blogg.se/2012/march/borjar-redan-nu.html#comment

sv: självklart kan jag det, men pengarna måste ju räcka till med ;)

Blir nog först NY, sen drar jag till Berlin och stannar där minst 10 år :D




Kom ihåg mig?