Fina dagen!

Har varit en fin dag idag. Har hunnit göra en del saker, och i morgon fortsätter äventyret! Ställde upp och Moa fotade mig idag. (två bilder nedanför). Och imorgon ska vi ha en typ av tjejkväll. Har de alltid så superkul med den här fina tjejen! =)

Super fina bilder!

sv: Visst gör vi ett bloglovinbyte! Du kan ju säga till när jag har lagt till mig så lägger jag till dig!

Sjukt ballt hår! :D

Sugen på lite vår/sommar shopping?

Då rekommenderar jag en superbra hemsida där du samlar poäng för att få presentkort på H&M, Kicks, Nelly.com och Åhlens!



Om du är intresserad så kan du bli medlem här:



http://www.gratismakeup.se/?r=208078



Det är 100% sant, jag har testat och fått. Dock tar det liiite lång tid tills man samlar tillräckligt med poäng.

Vill du bli DAGENS BLOGG inför alla mina läsare?

Klicka bara på länken nedan och kommentera!:D

http://maliinmattsson.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html#comment

Så sjukt fin du är!:D älskar ditt håår:DDD

Vackra ögon!




Kom ihåg mig?