Die in your arms

Har varit frånvarande någon dag. Har haft ont i huvudet och mått illa, så har inte då haft någon lust att sitta vid datorn..
Idag var jag till skolan för planera skolarbeten som finns kvar att göra. Jag ska nu plugga matte två veckor för att bli klar med kursen. Ska under sommaren även skicka in resten av arbeten jag har kvar. Tur man kan göra så, så slipper man sitta och stressa sista veckan i skolan. Nu kan jag skicka in under dessa veckor i sommar och göra det i lugn och ro :)
Efter samtalet så träffade jag Moa lite snabbt. På stan, rea på H&M gjorde så att jag kom hem med två armband. 10 kr styck. Nice! Åkte hem och åt lunch. Följde sen med några från familjen och handlade. Fick examenspresenter så fick lite smink. Sen på affären köpte vi chips, dipp och Ben & Jerrys :D Trevligt med sommarlov säger jag!
Linnis idag då.



Kom ihåg mig?