Dag 1 på London-resan

Här kommer första delen med bilder från min resa till London. Kommer ladda upp sådär en dag i taget från resan. Tyvärr är alla bilder mobilbilder. Blev så less på min systemkamera så bestämde mig för att bara fota med mobilen (kameran på den är ju ändå hyfsat bra så).
- London var så jäkla underbart! Direkt när vi landade så kände jag "här vill jag bo!". Alla var så otroligt trevliga, och träffade inte en enda person som var otrevlig eller sur. Dom säger "sorry" och "thank you" för allt. Och dom hälsar med fina fraser som "Hello sweetheart" och andra fina saker, haha! Märkte det att direkt när jag kom till Sverige och skulle typ handla något osv så sa dom inte ens hej, tack eller hejdå. JA, jag tycker faktiskt att något sådant spelar en viktig roll! Min poäng är att i England var dom alla så trevliga och glada så man själv blev så glad och mådde så bra! Jag älskade allt med London! Förut att dom knappt hade någon sopkorg i hela stan haha. 
Jag ska absolut tillbaka dit! Ville aldrig åka hem. Mådde så himla bra och var så jäkla glad helatiden när jag var där. London är ett MÅSTE att åka till<3<3


först flyg från Östersund till Stockholm

 

Sen massa svull när man väntade 4 timmar på nästa plan!

Sen flyg från Stockholm till LONDON!

Shit, va snygg du är! Hade gärna bytt utseende med dig, massa kramar!

godmorgon allt bra idag ? :)




Kom ihåg mig?