Grattis Alexander.R

Grattis Alexander Rybak som fyller år idag!

Åh jag kommer ihåg när jag var på hans konsert när han var här i Östersund.
Kvällen slutade med att jag fick en autograf, tre kort tsm med honom, 3 kramar, och jag pussa han två gånger! Hahaha :D

Bara för det är hans dag idag så ska jag ladda upp bilder från den dagen jag träffade honom :)




jag och Alexander ;)



HAHAH duuuuuuuuu,. Har också träffat hnm,. jag ar en av de första som gjorde det ;D när han var i sverige frö första gången efter ESC ;D Han började prata med mig,. sen gav han mig en kram och pussade mig.. sen när tjejen bakom tänkte pussa hnm.. sa han att vi kände varandra och blinkade till mig.. :D BÄSTA DAGEN I MITT LIV! ;D

HAHHA sådärja ;)

PÖSSS PÅ DIG!!! :D SOV GOTT

Hej, Allt bra? :)

Kram Tobbe..

Han e söt han :D




Kom ihåg mig?