Vill ha!

Åh saker jag vill ha! Men är på tok för dyra:(

jag suger på att förklara så gå in här ist

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080808113208AAbFxq2

kanske inte världens bästa förklaring men det är typ vad "site model" betyder :>

vilken söt blogg du har!



sv klart jag har röstat på dig!

Aas cool blogg!!<33

SV: Sådära, nu har jag röstat :)

yea haha men som sagt när jag förklarar så blir det rörigt och man förstår typ inget :D

Tack,detsamma!

Ja men det är klart jag kan :)

Vart har du hittat koftan?

SV; tack så mkt, Nu har jag röstat ;P

moa

Fyfan vilka snygga kläder, åh! :)

Läskigt att vi gillar precis samma klädstil med, haha!

rösta på mig är nummer 5 så är du snälll:DD

http://tessalse.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-1.html

tack så mycket :) nej inte modell, men jag kom tvåa i en modelltävling förra året :) tack!



klart att jag kan lägga en röst på dig, inga problem :)

Väldigt fint foto, du fick min röst :)

har röstat :) !

har röstat på dig :D

Hejsan! Det är såhär, Jag har just startat en Fototävling i min blogg.

Bild temat är : Din bästa sommar bild.

Så, nu räknar jag med dig!



Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.

Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

SV: var så lite :)

brukar igentligen inte.. men röstat! :) lycka till

svar : jaa jag tog och röstade på dig i dendär tävlingen som du var med i ((: varsågod !

javisst, men. hade inte röstat om jag inte gillat den, men det gjorde jag! fint <3

Jag har röstat =)

jag har röstat för den är fin :) du kan följa mig på bloglovin om du gillar min blogg :)

Shit, jag älskar koftan!

Hej nu har jag lagt en röst på ditt bidrag och hoppas du vill lägga en röst på mitt :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7899

tack så mycket! :)

M

Nu har jag röstat på dig. Jag är med i en tävling "veckans blogg" http://heaochsiiah.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-finalisterna.html#comment



Jag är bidrag nummer 5

Nå har jeg rostat på deg, hehe :)

Sjukt snygga grejer! Vart har du hittat allt det? :)

Sv. Tänkte bara säga att jag röstat på din sommarbild nu, och önskar dig lycka till :)

Sjukt fin ring! :)

Byxorna var grymma! Men kostar säkert en förmögenhet ._.

Vart kommer tröjan ifrån?

Tacksam för svar, svaret kan du kommentera i min blogg.

vart kommer tröjan ifrån?

please svara;)

( du kan svara i min blogg tonnta.bloggplatsen.se)

Omg vart har du hittat så snygga skor? :O

Fin blogg btw!

Vart hitta du dom där conversen? seriöst finaste jag sett xD

ahh ljuvliga converse! var hittade du alla dessa kläder? gillar din blogg btw;p




Kom ihåg mig?