Måndag måndag måndag måndag

Ännu igen så har det blivit måndag. Måndag betyder skola. Idag gjorde jag datorkunskaps-provet. Tyckte det var lätt, så hoppas jag klarade det och inte behöver göra om något.
Som vanligt så är det sjukt kallt. Och nu har jag hört att 10 000 människor i Östersund har blivit sjuka p.g.a den dära parasiten! Äckligt! Som tur var så har jag klarat mig. Hur är det möjligt??


Så här såg jag ut idag.  Haha, jag kan inte vara seriös på kort, så posar litt.


Använder inte hårförlängningen längre. Iaf inte just nu





Har fått väldigt mysig beslysning till mitt rum såhär till jul. Skitmysigt nu när det är mörkt och kallt.





...

man kan bara ha en sjukdom i taget. Så om du har varit förkyld, haft feber och så, så biter inte parasiten på dig även om du kan ha/haft den i dig. Sen kan det ta upp till 12 dagar innan du blir sjuk av den också.




Kom ihåg mig?