Dålig uppdatering

Jag är frukansvärt dålig på att uppdatera har jag märkt :o Det måste bli en ändring på det? Dock så har jag ingen energi för att göra någonting alls just nu.  Jag funkar sån, om jag sitter en hel helg och pluggar stenhårt, då är jag sen helt utmattad och behöver några dagar för att "ladda om". Så är det just nu. Jag behöver några dagar för att vila och återhämta mig och samla energi. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra denna vecka..


Iallafall! Igår var det Lucia, och det betyder att pappa fyllde år! 47 år! (sorry att jag skriver åldern,pappa) hehe.
Igår var jag hemma. Jag tog en sovmorgon och sen gick jag upp på dagis och hämtade lillebror. Var sen barnvakt en stund innan pappa och Sanna kom hem. Sen ringde mamma och sa att jag skulle säga åt dom andra och göra sig i ordning för det skulle bli en överraskning.  Vi hoppade in i bilen och åkte på kinarestaurang. O-M-G vad gott det var! <3 Shit.. Vi gav han presenter på restaurangen. Han fick en ny digitalkamera med tillbehör. Avis jag blev (A)


Fiiiiin blogg!




Kom ihåg mig?